جستجوهای اخیر

پارس تاب - لامپ های تولیدی پارس تاب

منبع: پارس تاب

|

1402-05-16 10:00:20

|

600 بازدید

  • 10
  • 0

اطمینان از کیفیت تجهیزات خودرو در زمان خرید از اهمیت بالایی برخوردار است. شناخت برند های معتبر عرضه کننده محصولات خودرو باعث می شود که با قیمت مقرون به صرفه تجهیزات بادوام خریداری نمایید.

تعریفی از برند پارس تاب

شرکت دانش بنیان موج مدرن اسپادانا یکی از مجموعه های معتبر در تولید و فروش انواع لامپ و قطعات برقی خودرو بوده که با نشان پارس تاب فعالیت می نماید. این مجموعه توسط نخبگان و جوانان متخصص در زمینه برق خودرو اداره شده و پروژه های مختلف جهانی در این مجموعه انجام می شود. پارس تاب توانسته تا به امروز گام بلندی در زمینه تولید تجهیزات برقی خودرور بردارد. 

لامپ های تولیدی پارس تاب

تولید لامپ با برند پارس تاب یکی از نقاط عطف این مجموعه بوده و توانسته با توجه به نیاز کاربران انواع لامپ در اشکال و رنگ های مختلفی را تولید نماید. کیفیت و دوام لامپ خودرو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در زمان نوسان خودرو از خرابی آن جلوگیری می کند.

لامپ های تولیدی پارس تاب دارای نشان ملی استاندارد و نشان های بین المللی بوده و با گارانتی و خدمات پس از فروش برای مشتریان ارسال می شود. تولید لامپ با جدید ترین و بروز ترین تکنولوژی روز دنیا نیز باعث شده کیفیت نوردهی آن بالا تر از محصولات رقیب در بازار باشد.

محصولات پارس تاب : هدلایت 4 طرفه مدل LED H1 دوتایی پارس تاب

انواع لامپ های خودرو پارس تاب

اسنپ و سیگنال

لامپ های سیگنال و استپ نوعی لامپ هشدار بوده و دارای قطعات فلزی در قسمت پایه لامپ است. در نظر داشته باشید لامپ های استپ و سیگنال در نوع ویچ بیس، یک کنتاکت و دو کنتاکت طراحی شده است که ساختار بسیار ساده با توجه به کاربرد خود دارند. یکی از موارد مورد توجه طراحی تمام مس لامپ های استپ بوده که با روکش کروم تیتانیوم و ضد زنگ ساخته می شود. در ادامه به سری لامپ های ال ای دی پارس تاب می پردازیم.

لامپ ال ای دی

لامپ های ال ای دی به دلیل میزان نوردهی بالا و مصرف انرژی کمتر مورد توجه قرار می گیرد. انواع لامپ ال ای دی پارس تاب ساخت این مجموعه بوده و در مدل های یک وات دوازده ولت برای قسمت های مختلف خودرو طراحی شده است. برای مشاهده جزییات و اطلاعات بیشتر حتما محصولات سایت پارس تاب را مشاهده نمایید.

لامپ های سری اسپورت

یکی از تغییراتی که پس از خرید خودرو انجام می شود، تغییر لامپ ها و منابع نور در خودرو است. امکان نصب انواع لامپ زنون و هدلایت با کیفیت برای انواع خودرو وجود دارد که در توان و قدرت مورد نیاز می توانید خریداری نمایید. لامپ های سری اسپورت در دو رنگ طلایی و یخی طراحی می شود که با توجه به نیاز خود می توانید خریداری نمایید.

محصولات پارس تاب : لامپ خودرو سه خار H4 وات بالا شفاف پارس تاب

لامپ های سری هالوژن

لامپ های هالوژنی نوعی لامپ است که از قدرت بالایی جهت روشنایی برخوردار است و قدرت نوری بسیار بالایی دارد. از لامپ های هالوژی پر قدرت می توانیم به لامپ 100 وات، 90 وات، 55 وات، 24 وات اشاره نماییم. تمامی محصولات در مجموعه پارس تاب طراحی شده و با گارانتی و خدمات پس از فروش ارسال می شود.

لامپ خودرو هدلایت پارس تاب

هدلایت نوعی لامپ بوده که میزان تابش نور چند برابری نسبت به لامپ های معمولی دارد. این لامپ های قیمت بالا تری نسبت به لامپ های عادی خودرو داشته اما از لحاظ دوام و قدرت تابش نور مورد توجه قرار می گیرند. اگر هرگونه سوالی در مورد لامپ هدلایت دارید، با کارشناسان متخصص کاپریدک تماس حاصل نمایید یا از طریق ایمیل مکاتبه نمایید.برای د

لامپ خودرو بی سیم پارس تاب

یکی دیگر از انواع لامپ های تولیدی توسط شرکت پارس تاب، لامپ خودرو بی سیم است. به طور معمول این مدل از چراغ ها در بخش جلویی یا قسمت مه شکن خودرو نصب می شوند. همانطور که از نام این مدل مشخص است، هیچ سیمی نداشته و توسط یک فیش به چراغ های خودرو متصل می شود. در حال حاضر لامپ خودرو بی سیم در مدل و رنگ های مختلفی موجود است. 

ویژگی های لامپ خودرو پارس تاب

مجموعه پارس تاب بیش از ده سال سابقه در زمینه تولید انواع چراغ و لامپ خودرو داشته و توانسته با علم متخصصان جوان به پیشرفت های جدیدی دست یابد. پارس تاب به صورت دانش محور فعالیت کرده و از جدید ترین علوم برای ساخت تجهیزات و قطعات خودرو استفاده می کند.

لازم به ذکر است نیازی به نگرانی در صورت خدمات پس از فروش نیست. در صورت خرابی یا عدم روشن شدن چرخ مورد نیاز می توانید برای ارسال نمونه سالم آن محصول مورد نظر را مرجعی کنید.

مزایا استفاده از لامپ های پارس تاب

پارس تاب مجموعه ای پویا در زمینه تولید لامپ خودرو بوده و برای ارتقا سطح خود با توجه به نیاز های جامعه فعالیت می کند. گروه فنی پارس تاب از نیرو کار متخصص در تولید محصولات خود بهره برده و محصولات خود را با رویکردی جدید برای نیاز بازار ارسال می کند.

بهترین شرکت تولید لامپ خودرو پارس تاب

شرکت پارس تاب یکی از بهترین شرکت تولید لامپ خودرو بوده که در شهر تهران فعالیت می کند. این شرکت برای تست عملکرد محصولات خود از تجهیزات خاص آزمایشگاهی استفاده می کند تا کیفیت محصولات تولید شده افزایش یابد. از ویژگی های شرکت پارس تاب می توانیم به طراحی و ساخت قالب های پرس سر سیم، طراحی و تولید آمپلی فایر، طراحی قالب های ترزیق پلاستیک، طراحی کوپلینگ های دنده ای پلوس چرخ اشاره نماییم. 

محصولات پارس تاب : لامپ خودرو دو خار پرشیایی H7

فروش محصولات محصولات پارس تاب

جهت خرید محصولات پارس تاب می توانید به صورت آنلاین یا حضوری اقدام نمایید. برای اطلاع از جزییات بیشتر در مورد خرید انواع لامپ خودرو با کارشناسان سایت کارپریدک در ارتباط باشید.

جمع بندی

پارس تاب یکی از برندهای مطرح تولید کننده تجهیزات برقی خودرو بوده که توانسته با ارائه محصولات باکیفیت و پیشرفته، جایگاه ویژه ای در بازار به دست آورد. عمده فعالیت این برند در زمینه تولید چراغ خودرو است. پارس تاب با در نظر گرفتن نیاز مشتریان خود بهترین لامپ های خود را به بازار عرضه کرده است که همگی با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید شده اند. انتخاب این برند به شما کمک می کند تا با پرداخت هزینه ای مناسب بتوانید بهترین تجهیزات برقی را برای خودرو خود خریداری کنید.

دیدگاه کاربران

آمارگیر وبلاگ