جستجوهای اخیر

بهترین لامپ برای پژو پارس

منبع: کاپریدک

|

1402-06-02 22:59:11

|

6116 بازدید

  • 6
  • 0

آیا می‌دانید بهترین لامپ برای پژو پارس چه مدلی است؟ چند وات دارد؟ چقدر می‌تواند به نوردهی و فضای دید شما کمک کند؟ اگر پاسخ به این سوال را نمی‌دانید در ادامه این نوشته از وب سایت کاپریدک با ما همراه شوید. چرا که افزایش دید در شب با چراغ‌ها میسر است و می‌تواند به کاهش خطرات و تصادفات جاده‌ای کمک بسیاری کند.

بهترین هدلایت برای پژو پارس کدام است ؟

استفاده از هدلایت در خودروی پژو پارس نیاز به اطلاع از جزئیات بسیاری مانند انواع آن دارد که کمک می‌کند بدون مشکل بتوانید برای استفاده از آن اقدام کنید. هدلایت‌ها برای پژو پارس در کنار انتخاب بهترین لامپ برای پژو پارس دو مدل دارند که عبارتند از:

· هدلایت یک طرفه

· هدلایت پژوپارس چند طرفه

هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. به طور مثال هدلایت یک طرفه، نوردهی لامپ تنها به یک سمت انجام می‌شود. این در حالی است که هدلایت چند طرفه پژو پارس، می‌تواند نوردهی قوی به چند جهت داشته باشد. به همین دلیل نه تنها با افزایش روشنایی جاده بلکه با هشیار ساختن رانندگان می‌تواند ایمنی در رانندگی را به اندازه بسیاری افزایش دهد. نوردهی مدل چند طرف به بخش‌های بالا، پایین، جلو و عقب از طریق لامپ‌های مخصوص صورت می‌گیرد‌.

                                                         خرید لامپ خودرو گرد H4  پژو پارسی

نکته مهمی که باید توجه داشته باشید مزایای استفاده از هدلایت است که باعث می‌شود شما دید بیشتری در رانندگی داشته باشید. علاوه بر آن لامپ‌های هدلایت به عنوان بهترین لامپ برای پژو پارس، مصرف الکتریکی کمتری نسبت به سایر مدل‌ها دارند. با این توضیحات حال وقت آن رسیده که بدانیم بهترین هدلایت برای پژو پارس چیست؟!

طبق بررسی‌هایی که متخصصان خودرو انجام دادند به نظر می‌رسد یکی از بهترین انتخاب‌ها برای هدلایت پژو پارس مدل H7 است‌. اصلی‌ترین مزیت هدلایت اچ هفت نصب مستقیم آن است که هم برای نور پایین و هم نور بالا قابل نصب است. اگر تمایل به خرید هدلایت پژو پارس دارید می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. از جمله محصولاتی که برای خودرو خود می‌توانید خریداری کنید لامپ خودرو دو خار پرشیایی H7 وات استاندارد پارس تاب (12V 55W) و لامپ خودرو دو خار پرشیایی H7 وات بالا طلایی سری شفاف (12V 100W HD GOLD) پارس تاب می‌باشد.امروز کلیپ خودرو های پژو پارس با لامپ هدلایت در شبکه اجتماعی اینستاگرام بسیار زیاد شده است .

بهترین لامپ مه شکن پژو پارس

در بخش‌های قبلی برای انتخاب بهترین لامپ برای پژو پارس، به بررسی هدلایت و مزایای آن پرداختیم. اما تنها این گزینه برای خودرو نیست که ایمنی ایجاد می‌کند. ما می‌دانیم که یکی از شرایط سخت رانندگی، آب و هوای چالش برانگیز و وجود مه است.

خرید عمده لامپ هدلایت به قیمت کارخانه + 15% تخفیف

زمانی که مه گرفتگی ایجاد می‌شود، به دلیل ایجاد فضای ابرگونه خاصی، دید رانندگان کاهش پیدا می‌کند. کاهش دید نیز خود یکی از اصلی‌ترین دلایل تصادفات مختلف جاده‌ای جبران ناپذیر است. به همین دلیل باید با رعایت نکات ایمنی به بهبود شرایط کمک شود. یکی از مهم‌ترین این موارد، استفاده از لامپ‌های مه شکن است. اما سوالی که پیش می‌آید این است که بهترین لامپ مه شکن پژو پارس کدام است؟! چطور می‌توانیم بهترین لامپ را برای خودروی خود انتخاب کنیم تا دید ما در مه غلیظ نیز افزایش داشته باشد؟

                                                          خرید لامپ خودرو سه خار پژو پارس

قبل از اینکه به معرفی محصول بپردازیم لازم است کمی از ویژگی‌های چراغ مه شکن به عنوان بهترین لامپ برای پژو پارس بگوییم. در این مدل چراغ‌ها از دو نوع لامپ استفاده می‌شود که عبارتند از:

· لامپ زنون

· هدلایت‌

همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم استفاده از هدلایت‌ها مزایای بسیاری دارند. این در حالی است که لامپ زنون مزیت‌های کمتری دارد و در مواردی می‌تواند منجر به آسیب سیم کشی خودرو شود. البته گاها طیف نوری خارج از استاندارد هم دارند. به همین دلیل زمان انتخاب لامپ مه شکن باید جزئیات بسیاری در نظر داشته باشید و با متخصصان کاپریدک مشورت کنید. از جمله محصولات پیشنهادی می‌تواند لامپ خودرو سه خار H4 وات بالا طلایی مه شکن(100/90W 12V) پارس تاب باشد.

بهترین لامپ چراغ جلو پژو ۴۰۵

در بخش های قبلی ما پیرامون بهترین لامپ  برای پژو پارس صحبت کردیم. اما در این بخش قصد داریم در ارتباط با بهترین لامپ جلوی پژو ۴۰۵ هم اطلاعاتی به شما بدهیم. مدل چراغ‌های پژو ۴۰۵ کمی متفاوت تر از سایر خودرو ها است و همین مسئله باعث شده تا انتخاب چراغ جلو برای برخی رانندگان چالش برانگیز باشد. چراغ این خودرو در دو مدل صاف و مشجر ارائه می‌شود. مدل صاف برای انتخاب لامپ معمولا بدون سختی است و در این حالت بهترین گزینه شما لامپ‌های هد لایت است. اما زمانی که مدل شیشه یا طلق مشجر باشد، لامپ‌های زنون گزینه بهتری هستند. لامپ‌های زنون نور بیشتر و درخشش زیادتری ارائه می‌کنند و در عین حال طول عمر بیشتری هم دارند. اگر تمایل به خرید این مدل لامپ‌ها یا انواع هدلایت دارید می‌توانید با کارشناسان ما در کاپر یدک در ارتباط باشید.

خرید ، قیمت و فروش عمده لامپ های ال ای دی خودرو

قیمت لامپ چراغ جلو پژو پارس و ۴۰۵

زمانی که بهترین لامپ جلو برای پژو پارس و پژو ۴۰۵ را انتخاب می‌کنید ویژگی‌های خاصی را مد نظر دارید. در این بین اما هزینه ها نیز مهم هستند. دقت کنید هزینه‌ای که برای لامپ خودرو می‌کنید، هزینه ایمنی شما است. از این رو در این مسیر تنها کیفیت را در نظر داشته باشید و به افزایش دید خود توجه کنید‌. باید لامپ خودرو ۴۰۵ را به گونه‌ای خریداری کنید که در شرایط سخت آب و هوایی و کاهش دید نیز بتواند به رانندگی و افزایش عملکرد شما کمک کند. بهترین راه این است که در این زمینه با متخصصان در ارتباط باشید. می‌توانید با کارشناسان کاپر یدک برای کسب اطلاعات دقیق در ارتباط با هزینه‌ها تماس بگیرید.

خرید لامپ خودرو بی سیم پژو پارس

سخن آخر

بهترین لامپ جلو برای پژو پارس و پژو ۴۰۵ را در این محتوا از سایت کاپر یدک بررسی کردیم. همچین نکاتی در ارتباط با انتخاب بهترین مدل مه شکن، بهترین لامپ هدلایت و هزینه‌ها نیز بیان نمودیم. انتخاب درست در زمینه بهترین لامپ خودرو می‌تواند دید راننده را افزایش دهد و ایمنی را بیشتر کند. به همین دلیل مشورت با کارشناسان را فراموش نکنید.

دیدگاه کاربران

آمارگیر وبلاگ