جستجوهای اخیر

خرید عمده لامپ هدلایت به قیمت کارخانه + 15% تخفیف

مجله کاپر یدک

|

1402-07-01 01:58:32

|

550 بازدید

  • 1
  • 0

قیمت و کیفیت جز اصلی ترین عامل ها در خرید لامپ هدلایت است. می توانید با توجه به برند مورد نظر خود لامپ هدلایت به قیمت مقرون به صرفه خریداری نمایید. جهت اطلاع از روش های خرید عمده لامپ هدلایت به قیمت کارخانه با ما همراه باشید. 

هدلایت بخریم یا نخریم؟

توان لامپ ‌های هدلایت تأثیر زیادی بر روشنایی و دید راننده در شب و در شرایط نور کم دارد. توان بالا تر به معنای تولید نور بیشتر است، اما نیاز به توجه به قوانین و مقررات مربوط به نورپردازی خودرو و تنظیم صحیح هدلایت‌ها دارید تا از ایجاد نور نسبت به دیگر رانندگان در جاده جلوگیری شود.

در کنار این موارد مصرف انرژی بالاتر در لامپ ‌های با توان بالا ممکن است تأثیر منفی بر عمر مفید لامپ ‌ها داشته باشد. بنابراین، همواره به دستورالعمل‌های تولید کننده خودرو و قوانین محلی در مورد نورپردازی پیروی کنید.

خرید عمده لامپ هدلایت به قیمت کارخانه

تحقیق و مقایسه قیمت ها

یکی از موارد مهم قبل از هرچیزی، تحقیق و مقایسه قیمت ها است. ابتدا تحقیقات خود را در مورد بازار لامپ ‌های هدلایت و تامین‌کنندگان مختلف آغاز کنید. اطلاعاتی نظیر انواع لامپ‌ ها، کیفیت، قیمت‌ ها و شرایط خرید از تولیدکنندگان مختلف را جمع‌ آوری کنید.

ارتباط با تولیدکنندگان و عمده ‌فروشان

برای این که بتوانید با قیمت عمده خریداری نمایید، باید با عمده فروشان در ارتباط باشید. با تولیدکنندگان مختلف لامپ‌ های هدلایت تماس بگیرید و از آن ها جزئیات مربوط به محصولات، شرایط خرید عمده، قیمت‌ها و تخفیفات ممکن پرسیده و مقایسه کنید. با مقایسه اطلاعات دقیق تر به دست می آورید. همچنین با عمده‌ فروشان محصولات نیز تماس بگیرید و از آن ها پیشنهاداتی بگیرید. برای اطلاعات بیشتر با سایت کاپر یدک در ارتباط باشید تا به روز ترین قیمت ها را دریافت نمایید. 

چانه زنی قیمت

برای این که بتوانید تخفیف بگیرید، سعی کنید با عمده فروشان بحث و چانه زنی کنید. در مذاکرات با تولیدکنندگان و عمده‌ فروشان، قیمت‌ ها را مطرح کنید و تلاش کنید تا به قیمتی مناسب برای خرید عمده برسید. اگر توان مذاکره دارید، می‌توانید تخفیف ‌های بیشتری را از طریق مذاکره بگیرید.

پخش عمده لامپ هدلایت

بررسی و کنترل کیفیت

قبل از خرید عمده لامپ ‌ها، تست و کنترل کیفیت محصولات از تامین‌کننده را انجام دهید تا از مطابقت با استاندارد های مورد نیاز و کیفیت مطلوب مطمئن شوید. همچنین پس از انجام معامله، پیگیری تحویل محصولات و اطمینان از ارسال به موقع و به شکل مطمئن از اهمیت بالایی برخوردار است.

توان مفید لامپ هدلایت

توان لامپ‌ های هدلایت در خودرو ها معمولاً به وات اندازه‌گیری می‌شود. توان متوسط لامپ ‌های هدلایت بستگی به نوع و مدل خودرو دارد.

هدلایت با توان 35 تا 55

این هدلایت بیشتر برای خودروهای شهری و کوچک معمولاً از لامپ‌های هدلایت با توان کم تر استفاده می‌ کنند. لامپ هایی نیز وجود دارد که به عنوان دی لایت یا لامپ روز شناخته می شود که توان کمتری دارند. این لامپ ها عمدتا توان کمتر از 50 وات دارند.

محصولات مرتبط : هدلایت 4 طرفه مدل LED H3 دوتایی پارس تاب

توان 55 تا 70 وات

این هدلایت برای برخی خودرو های متوسط مناسب است. این هدلایت میزان نوردهی متوسطی دارند. در نتیجه برای مسافرت های داخل شهری یا بین شهری مناسب است.   

هدلایت بالای 70 وات

این هدلایت با نام هدلایت با نور بالا شناخته می شود. در خودرو های شاسی بلند و انواع خودرو دیگر می توان استفاده کرد. این هدلایت ها نوری مشابه نور روز دارد. این هدلایت ها ممکن است تا 150 وات توان داشته باشند. در ادامه به خرید عمده لامپ هدلایت به قیمت کارخانه می پردازیم.

اگر قصد خرید لامپ خودرو سه خار H4 وات بالا شفاف  H4 P43T 12V 100/90Wپارس تاب، لامپ خودرو دو خار پرشیایی H7 وات استاندارد پارس تاب 12V 55W و لامپ خودرو بی سیم H1 وات بالا شفاف H1 12V 100W HD پارس تاب را دارید، می توانید به سایت کاپر یدک مراجعه کنید. 

سخن پایانی : 

برای اطلاعات بیشتر و خرید عمده لامپ هدلایت به قیمت کارخانه با سایت کاپر یدک همراه بوده و برای استعلام به روز ترین قیمت با کارشناسان سایت در ارتباط باشید.

دیدگاه کاربران

آمارگیر وبلاگ